Kraj

Knauf prowadzi kampanię gładzi budowlanych w stylistyce castingu

Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem "Jak oni gładzą". Głównym kanałem komunikacji jest telewizja,...

Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem “Jak oni gładzą”. Głównym kanałem komunikacji jest telewizja, dla której wsparciem będą działania w obszarze BTL. Reklama wspiera gładź gipsową Uniglatt.

Idea kreatywna spotu opiera się na koncepcji castingu do programu “Talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku. Konkurs wygrywa Uniglatt – gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów. Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom czy mieszkanie. Podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-55 lat.

Kampania “Jak oni gładzą” obejmuje telewizję i internet. Dwa 30-sekundowe spoty wraz ze skróconą 15-sekundową wersją pojawią się w: TVP1, TVP2, TVP Info i Polsacie; będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Wykorzystane zostaną też niszowe stacje, jak TVN24 i TVN Turbo. Reklama w internecie obejmuje bannery w portalach branżowych i lifestyle’owych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: “Murator”, “Ładny Dom”, “Budujemy dom” i będą wsparte działaniami public relations prowadzonymi przez Pegasus PR. W ramach kampanii BTL pojawią się POS-y i gadżety produktowe, które będą dostępne w kanale dystrybucji firmy Knauf.

Za strategię, kreację spotu, przygotowanie materiałów BTL oraz podział budżetu odpowiada agencja Pegasus Advertising. Produkcję spotu telewizyjnego powierzono Lemon Film Studio, planowanie i zakup mediów zaś częściowo realizował Media Group. Kampania reklamowa w mediach będzie trwała trzy tygodnie i zakończy się 8 maja br. (BG)