Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem “Jak oni gładzą”. Głównym kanałem komunikacji jest telewizja, dla której wsparciem będą działania w obszarze BTL. Reklama wspiera gładź gipsową Uniglatt.
Idea kreatywna spotu opiera się na koncepcji castingu do programu “Talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku. Konkurs wygrywa Uniglatt – gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów. Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom czy mieszkanie. Podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-55 lat.
Kampania “Jak oni gładzą” obejmuje telewizję i internet. Dwa 30-sekundowe spoty wraz ze skróconą 15-sekundową wersją pojawią się w: TVP1, TVP2, TVP Info i Polsacie; będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Wykorzystane zostaną też niszowe stacje, jak TVN24 i TVN Turbo. Reklama w internecie obejmuje bannery w portalach branżowych i lifestyle’owych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: “Murator”, “Ładny Dom”, “Budujemy dom” i będą wsparte działaniami public relations prowadzonymi przez Pegasus PR. W ramach kampanii BTL pojawią się POS-y i gadżety produktowe, które będą dostępne w kanale dystrybucji firmy Knauf.
Za strategię, kreację spotu, przygotowanie materiałów BTL oraz podział budżetu odpowiada agencja Pegasus Advertising. Produkcję spotu telewizyjnego powierzono Lemon Film Studio, planowanie i zakup mediów zaś częściowo realizował Media Group. Kampania reklamowa w mediach będzie trwała trzy tygodnie i zakończy się 8 maja br. (BG)