Kraj

Red8 przygotowała kampanię nowego piwa Bosman Niepasteryzowany

Carlsberg Polska wprowadza na rynek piwo Bosman Niepasteryzowany, które zostało przygotowane z myślą o konsumentach ceniących smak świeżego, niepasteryzowanego piwa....

Carlsberg Polska wprowadza na rynek piwo Bosman Niepasteryzowany, które zostało przygotowane z myślą o konsumentach ceniących smak świeżego, niepasteryzowanego piwa. Będzie ono dostępne przez cały sezon letni na obszarze województwa zachodniopomorskiego w butelkach 0,5 l. Piwo zawiera 5,5 proc. alkoholu i 11,5 proc. ekstraktu i ma ośmiotygodniowy termin przydatności do spożycia. Według producenta nowe piwo jest ofertą dla smakoszy, wręcz koneserów piwa.

– Nowa etykieta łączy w sobie naturalną brązową barwę, elegancję złota i tradycyjną czerwień Bosmana podkreślającą wyrazistość smaku. Chcemy w ten sposób zdecydowanie wyróżnić nowego koneserskiego Bosmana, zachowując równocześnie spójność ze stylistyką pozostałych wariantów naszej marki – mówi Łukasz Kwiatkowski, brand manager marki Bosman.

Pojawienie się nowego wariantu Bosmana będzie wspierała kampania outdoorowa wykorzystująca hasło “Świeże, prosto z browaru” na terenie największych miast województwa zachodniopomorskiego. Wsparciem będzie też komunikacja za pomocą materiałów POS. Autorem projektu etykiet oraz kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red8 Communications Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. (MB)