Kraj

Projekt Starcomu dla Fanty wyróżniony na festiwalu w Walencji

Kampania reklamowa Fanty przygotowana na zlecenie Coca-Cola Poland Services została wyróżniona podczas Festival of Media Awards w Walencji. Wyróżnienie (Highly...

Kampania reklamowa Fanty przygotowana na zlecenie Coca-Cola Poland Services została wyróżniona podczas Festival of Media Awards w Walencji. Wyróżnienie (Highly Commended Campaign) dla Starcomu za kampanię Fanta Flirt przyznano w kategorii Best Consumer-Driven/Community Camapaign, w której o nagrodę główną walczyło pięć projektów zakwalifikowanych na krótką listę.

Projekt Fanta Flirt stworzony przez dom mediowy Starcom we współpracy z agencją interaktywną K2 i portalem społecznościowym Mojageneracja.pl zrealizowany został w wakacje ub.r. Osią akcji były specjalny dział w serwisie Mojageneracja.pl zintegrowany z portalem oraz funkcjonalność Fanta Flirt. Ułatwiała ona internautom zawarcie bliższej znajomości z dowolnym użytkownikiem społeczności. Użytkownicy serwisu mogli wysyłać innym kartki, własne zdjęcia w wiadomościach, a także gotowe animacje dostępne w sekcji Fanta. W ciągu dwóch miesięcy trwania projektu 70 tys. młodych osób rozpoczęło flirt z innymi i wymieniło między sobą ponad 670 tys. flirtowych wiadomości. (JD)