Kraj

Albedo autorem promocji Lajkonika w regionach

Agencja Albedo Marketing przygotowała regionalne działania promocyjne dla marki Lajkonik (The Lorenz Bahlsen Snack-World). Ich cele to wsparcie sprzedaży i...

Agencja Albedo Marketing przygotowała regionalne działania promocyjne dla marki Lajkonik (The Lorenz Bahlsen Snack-World). Ich cele to wsparcie sprzedaży i budowanie wizerunku marki w regionach objętych promocją. Agencja wdrażać będzie dwa typy działań promocyjno-wizerunkowych – festyny połączone z promocją sprzedaży oraz konkurs plastyczny. Obejmą one swoim zasięgiem południowo-wschodnią część kraju.

Festyny zorganizowane zostaną w maju w siedmiu miastach: Zamościu, Rzeszowie, Lublinie, Radomiu, Nowym Sączu, Krośnie i Kielcach. W ramach akcji zorganizowano też konkurs plastyczny skierowany do szkół podstawowych. Nagrodą w nim będzie wycieczka do Krakowa dla całej klasy laureata. (BG)