M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear prowadzi przetarg reklamowy na obsługę kilku marek

Serwis Dzienny | 24 kwietnia 2009, 06:45

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął przegląd agencji reklamowych na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava...

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął przegląd agencji reklamowych na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava oraz Dębica. Do przeglądu została zaproszona m.in. S4, która obecnie obsługuje Goodyeara. Nazwy pozostałych agencji nie zostały ujawnione.

W pierwszym etapie zaproszone agencje zaprezentują swoje referencje i osiągnięcia. Następnie wybranym agencjom zostanie przedstawiony brief, na podstawie którego przygotują prezentację strategii i kreacji. Wyniki przeglądu powinny być znane do końca czerwca br.

- Z obecną agencją pracujemy od 2006 r. Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy, jednak chcemy dowiedzieć się, co nowego dzieje się na rynku oraz czy i jak możemy jeszcze zwiększyć skuteczność naszych działań. Opony Goodyeara znane są m.in. z innowacyjności, chcielibyśmy, aby tak samo postrzegano nasze działania marketingowe - powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska.

Goodyear w Polsce oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej "Dębica" SA. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,