Kraj

Grupa Żywiec prowadzi projekt "Prawie wszystko się zmienia"

"Prawie wszystko się zmienia" - pod tym hasłem startuje właśnie kilkumiesięczna kampania telewizyjna marki Żywiec z portfolio Grupy Żywiec. Dwa...

“Prawie wszystko się zmienia” – pod tym hasłem startuje właśnie kilkumiesięczna kampania telewizyjna marki Żywiec z portfolio Grupy Żywiec. Dwa nowe spoty prezentowane będą w ogólnopolskich i tematycznych stacjach. Kampania w TV jest częścią szerszych działań rozpoczętych 1 kwietnia br. kampanią outdoorową w największych miastach Polski (outdoor ma być wykorzystywany do końca miesiąca). Komunikacja podkreśla trwałe wartości i niezmienną jakość piwa Żywiec 
w zmieniającej się szybko rzeczywistości.

Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, spoty wyreżyserował Paweł Borowski, za produkcję filmową odpowiada zaś Opus Film. Kampanię telewizyjną zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia, a kampanię outdoorową – dom mediowy Media Concept. (JN)