M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

70 proc. europejskich marketerów zamierza zwiększyć wydatki online

Serwis Dzienny | 28 kwietnia 2009, 06:45

Z zestawień European Interactive Advertising Association (EIAA) wynika, że blisko 70 proc. marketerów w Europie zamierza zwiększyć inwestycje reklamowe w...

Z zestawień European Interactive Advertising Association (EIAA) wynika, że blisko 70 proc. marketerów w Europie zamierza zwiększyć inwestycje reklamowe w internecie w tym roku. Najmocniej odbije się to na tradycyjnych mediach, takich jak telewizja i gazety.

W badaniu wzięli udział menedżerowie zarządzający projektami marketingowymi w dziewięciu krajach Europy Zachodniej, reprezentujący FMCG, sieci handlowe, firmy motoryzacyjne, producentów RTV, telekomunikację i branżę finansową. Grupa 47 proc. badanych uznała internet za niezbędny element marketing miksu w porównaniu z 38 proc. rok wcześniej i 17 proc. w 2006 r. ("EIAA")

Czytaj więcej na temat: