Kraj

Hostessy zatapiają telefony w nowej akcji promocyjnej Samsunga

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek dwa nowe modele telefonów komórkowych. Pierwszy z nich to nowość z serii Solid, czyli...

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek dwa nowe modele telefonów komórkowych. Pierwszy z nich to nowość z serii Solid, czyli telefonów o wzmocnionej obudowie, odpornych na wodę, kurz, pył i wstrząsy. Jest on przeznaczony zarówno dla amatorów sportu, turystyki, aktywności outdoorowych, jak i osób pracujących w trudnych, wymagających warunkach (np. na budowie). Będzie kosztował ok. 460 zł.

Jego debiut będzie wspierała nietypowa akcja marketingu bezpośredniego – w marketach z elektroniką użytkową (typu Media Markt, Saturn, ElectroWorld itp.) oraz w galeriach handlowych w kilkunastu miastach Polski zostaną zainstalowane stoiska prezentacyjne, na których hostessy będą demonstrowały odporność tego telefonu m.in. na zanurzenie w wodzie. Tę akcję koordynuje agencja Cheil Communications, która obsługuje obecnie gros akcji marketingowych Samsunga.

Drugim modelem, na który Samsung liczy w tym sezonie, jest Omnia HD (następca modelu Omnia z 3,7-calowym dotykowym ekranem AMOLED, z funkcją nagrywania i odtwarzania filmów w wysokiej rozdzielczości). Do połowy roku wyłączność na sprzedaż tego modelu ma PTK Centertel (sieć Orange), który wprowadził go do oferty taryf biznesowych i, jak się dowiadujemy, ten telefon będzie wiodącym modelem w jednej z najbliższych kampanii Orange. Samsung Omnia HD w sprzedaży pozaoperatorskiej będzie kosztował ok. 2,5 tys. zł. (MB, TWI)