Kraj

Mango wraca do Media Direction OMD; agencja planuje 50-proc. wzrost obrotów

Kanał telewizyjny Mango po kilku miesiącach przerwy ponownie jest klientem domu mediowego Media Direction OMD. Stacja rozstała się z agencją...

Kanał telewizyjny Mango po kilku miesiącach przerwy ponownie jest klientem domu mediowego Media Direction OMD. Stacja rozstała się z agencją w ub.r., a za jej obsługę mediową odpowiadała firma Ultimate Fashion.

W tym roku Media Direction OMD pozyskał także takie budżety, jak: Chipita, Canon oraz Sony. Według planów na ten rok dom mediowy chce osiągnąć 48-proc. dynamikę wzrostu obrotów w stosunku do 2008 r.

W ub.r. wyniosła ona 63 proc. W tym czasie do Media Direction OMD został przeniesiony budżet Unilevera.

– Utrzymanie 48-procentowego wzrostu przychodów jest bardzo prawdopodobne. Będzie jednak zależało od ewentualnych decyzji klientów o zmniejszeniu wydatków mediowych – mówi Paweł Sawicki, managing director Media Direction OMD. Dokładnych danych finansowych firma nie podaje. (JD)