Kraj

SportBusiness Group wchodzi na polski rynek

SportBusiness Group, globalny dostawca wiedzy i informacji dla biznesu sportowego, wchodzi na polski rynek marketingu sportowego. Grupę w Polsce w...

SportBusiness Group, globalny dostawca wiedzy i informacji dla biznesu sportowego, wchodzi na polski rynek marketingu sportowego.

Grupę w Polsce w ramach partnerstwa będzie reprezentować agencja marketingu sportowego Sport & Business Foundation działająca w obszarze konsultingu i doradztwa dla sportu i biznesu, organizator m.in. corocznego wydarzenia Dni Marketingu Sportowego.

– Działania SportBusiness Group są dowodem na to, że przed Euro 2012 Polska ma szansę znaleźć się w centrum uwagi największych firm i agencji kształtujących rynek marketingu sportowego. To pozytywna wiadomość dla całego polskiego środowiska sportu i biznesu – mówi Krzysztof Kropielnicki, wiceprezes zarządu w Sport & Business Foundation.

SportBusiness Group dostarcza informacje, narzędzia i rozwiązania dla branży marketingu sportowego. Jest m.in. wydawcą branżowego magazynu “SportBusiness International”, portalu www.sportbusiness.com. (DD)