Przed sezonem wakacyjnym Panasonic Polska postanowił wesprzeć sprzedaż swoich aparatów fotograficznych marki Lumix. W maju ruszy kampania reklamowa – obejmie reklamy w telewizji, prasie i internecie. Jej celem ma być wzmocnienie wizerunku w obszarze niezawodności, najwyższej jakości zdjęć oraz prestiżu.
W reklamach telewizyjnych (spot przygotowany przez europejską centralę firmy) promowany będzie model Panasonic Lumix DMC TZ7, który poza robieniem zdjęć umożliwia kręcenie filmów w formacie HD.
Natomiast część prasowa kampanii będzie miała charakter bardziej wizerunkowy. Producent postanowił zatrudnić do niej światowej sławy angielskich fotografików – Charliego Waite’a oraz Joe Cornisha – mistrzów fotografii krajobrazowej, których prace wystawiane są w najsłynniejszych galeriach fotografii i od wielu lat publikowane są przez renomowane magazyny fotograficzne na świecie.
W reklamach mówią oni o tym, że używają aparatów fotograficznych Lumix jako narzędzia pracy, który sobie bardzo chwalą.
Strategię i kreację kampanii prasowej (w której wykorzystano zdjęcia Waite’a i Cornisha) opracowała agencja Marketing Partners, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. (MB)