Kraj

Hoop nie wyklucza wprowadzenia nowej marki wody mineralnej

Hoop Polska chce mocniej zaistnieć na rynku wody mineralnej. Jego wartość w ub.r. szacowana była przez ACNielsen na 2,2 mld...

Hoop Polska chce mocniej zaistnieć na rynku wody mineralnej. Jego wartość w ub.r. szacowana była przez ACNielsen na 2,2 mld zł. Niewykluczone, że już w przyszłym roku w portfolio Hoop pojawi się nowa marka wody. Marek Kmiecik, marketing director firmy, nie zdradza jednak szczegółów. Nowa marka albo zostanie stworzona od podstaw, albo pojawi się w ofercie Hoop Polska w wyniku przejęcia już istniejącej na rynku, a konkurencyjnej. Być może będzie to Cisowianka.

Obecnie w tej kategorii firma ma brand Arctic, który przeszedł relaunch (zmiana opakowania, pozycjonowania, targetu – patrz DS “MMP” z 26 marca br.). Wiadomo, że wkrótce Hoop Polska przeprowadzi szczegółowe badania dotyczące samej marki Arctic i rynku wody.

Marketer chce powalczyć głównie w kategorii wody klasycznej, gdzie marka Arctic ma słabą pozycję. W ub.r. jej udział w rynku spadł o 8 proc., podczas gdy cała kategoria klasycznej wody mineralnej wzrosła o 9 proc. (BG)