M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hasbro kupuje udziały w Discovery Kids

Serwis Dzienny | 5 maja 2009, 06:45

Hasbro, producent zabawek, zamierza kupić 50 proc. udziałów w Discovery Kids w wyniku umowy zawartej z Discovery Communications. Wartość transakcji...

Hasbro, producent zabawek, zamierza kupić 50 proc. udziałów w Discovery Kids w wyniku umowy zawartej z Discovery Communications. Wartość transakcji szacowana jest na 300 mln dol. To pozwoli marketerowi na dotarcie do 60 mln gospodarstw domowych.

To jedna z największych transakcji w segmencie telewizji dla dzieci od czasu, kiedy Hallmark postanowił uruchomić własny kanał promocyjny adresowany do najmłodszych.

Discovery przeprowadziło właśnie rebranding Discovery Home Channel. W jego miejsce pojawił się Planet Green. Z kolei Discovery Health w przyszłym roku zostanie zastąpiony kanałem Oprah Winfrey Channel. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,