Kraj

Nestle poszerza portfolio lodów o marki batonów

Nestle poszerza portfolio lodów, rozciągając na kategorię marki batonów. W kategorii lodów familijnych nowością są lody KitKat, dotychczas dostępne w...

Nestle poszerza portfolio lodów, rozciągając na kategorię marki batonów. W kategorii lodów familijnych nowością są lody KitKat, dotychczas dostępne w formie rożka. Z kolei do oferty brandu La Cremeria dołączyły dwa nowe smaki – bakaliowy i sorbet mango. Kategorie lodów impulsowych uzupełnią nowa marka Princessa (m.in. kokosowa biała) oraz La Cremeria przygotowana w 80 proc. z owoców. Powraca również brand Macao, dostępny będzie w wersji classic i almond.

Marketer poszerzył ofertę lodów dla dzieci o marki Nesquik Tubka i Pirulo, wieloowocowy lód z sokami owocowymi.

Lody gastronomiczne (w gałkach) dostępne w kawiarniach czy centrach handlowych uzupełniono o: KitKat, Nestea, Bobofrut, poszerzono też liczbę smaków w obrębie sorbetów czy deserów Extreme Mystere.

Jak podaje marketer, strategia na ten rok zakłada zarówno działania w mediach tradycyjnych (TV, prasa, outdoor, internet), jak i w sprzedaży (dodatkowe ekspozycje w bonetach u kluczowych klientów, materiały POS, promocje konsumenckie). Szczegółów i wartości budżetu reklamowego Nestle na razie nie podaje, a pierwsze działania komunikacyjne prawdopodobnie wystartują w maju br. (DD)