Kraj

GRUPPA 66 OBSŁUŻY BUDŻET KREATYWNY KAMPANII OBLIGACJI

Agencja reklamowa Gruppa 66 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywno-produkcyjnego kampanii reklamowej obligacji skarbu państwa. Jego wysokość szacuje się na...

Agencja reklamowa Gruppa 66 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywno-produkcyjnego kampanii reklamowej obligacji skarbu państwa. Jego wysokość szacuje się na 5,3 mln zł i dotyczy on kampanii, które mają się rozpocząć jeszcze w tym miesiącu i potrwać do końca 2002 r. W przetargu, oprócz zwycięskiej agencji, brały udział: Upstairs Young & Rubicam, Legend Group, Top Impact oraz Firma Projekto-Reklamowa “Niedzielski”. Do tej pory prowadzona kampania reklamowa wspierająca sprzedaż papierów wartościowych fiskusa była również obsługiwana przez Gruppę 66. Przetarg w imieniu Ministerstwa Finansów był zorganizowany przez Centralny Dom Maklerski Pekao. “Wybraliśmy Gruppę 66, gdyż chcemy, aby ogólna strategia kampanii i użyte w niej rozwiązania kreatywne były kontynuowane. Poza tym byliśmy bardzo zadowoleni z jakości dotychczasowej współpracy” – twierdzi Elżbieta Zabiełło-Adamczyk, kierownik biura marketingu CDM Pekao. Jeszcze w tym miesiącu mają zostać rozstrzygnięte przetargi na obsługę budżetów mediowego (42,3 mln zł) i public relations (0,65 mln zł) kampanii reklamowej obligacji. (JP)