Przetargi

PZU wysłało briefy na stworzenie serwisów WWW; finalizuje przetarg na obsługę działań online

Grupa PZU wysłała briefy do agencji w przetargu na stworzenie i obsługę serwisów internetowych grupy (o przetargu pisaliśmy m.in. w...

Grupa PZU wysłała briefy do agencji w przetargu na stworzenie i obsługę serwisów internetowych grupy (o przetargu pisaliśmy m.in. w DS “MMP” z 30 marca br.). Przedstawiciele marketera nie informują, do jakich ani do ilu firm trafiły. Agencja zostanie wybrana prawdopodobnie do końca maja.

Ponadto trwa ostatni etap przetargu na obsługę działań marketingowych w internecie (dotyczy on głównie obsługi strategicznej, przygotowywania kreacji i zakupu mediów internetowych oraz m.in.: działań w wyszukiwarkach – SEM, marketingu afiliacyjnego, PR internetowego i działań niestandardowych; o przetargu pisaliśmy m.in. w DS “MMP” z 15 kwietnia br.).

Zakończyły się już kampanie testowe, na podstawie których PZU wybierze agencję, i teraz marketer analizuje wszystkie elementy działań testowych. Agencja ma zostać wybrana w ciągu dwóch tygodni. Przedstawiciele PZU nie podają nazw firm biorących udział w przetargu. Z naszych informacji wynika, że są to m.in.: Artegence, K2 Internet i OS3 Multimedia. (TWI)