Kraj

MultiBank promuje konta osobiste pod Godłem Jakości

MultiBank rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową rachunków osobistych dla klientów indywidualnych. Kampania obejmie: radio, internet, outdoor oraz reklamy na witrynach w...

MultiBank rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową rachunków osobistych dla klientów indywidualnych. Kampania obejmie: radio, internet, outdoor oraz reklamy na witrynach w placówkach.

Spoty radiowe prezentują głosy klientów wyjaśniających, dlaczego wybrali rachunek osobisty w MultiBanku. Bank nawiązuje w ten sposób do Godła Jakości Obsługi 2008 – nagrody, którą otrzymał na podstawie opinii konsumentów o poziomie usług świadczonych przez instytucje.

– Jakość to jeden z podstawowych elementów pozycjonujących markę MultiBanku. Odwołujemy się do nagrody, którą niedawno otrzymaliśmy, by kolejny raz podkreślić korzyści płynące z posiadania i aktywnego użytkowania konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, że osoby aktywnie korzystające z rachunku mogą uniknąć opłat – mówi Wojciech Bolanowski, dyrektor biura marketingu MultiBanku. Bank zwraca klientom opłaty za prowadzenie kont pod warunkiem osiągnięcia określonych minimalnych miesięcznych wpływów na konto lub wartości ulokowanych środków na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych (wielkości te zależą od rodzaju konta).

Kampania potrwa do końca czerwca br. i obejmie emisje spotów w: Radiu Zet, Programie III PR, Chilli Zet, Złotych Przebojach, Tok FM, Classic RMF, Radiu PiN, Roxy Radiu, Radiu RAM, na siatkach wielkoformatowych w 17 miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Kielce, Katowice, Wrocław, Poznań, Toruń, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Olsztyn, Białystok, Gorzów Wlkp., Zielona Góra, Lublin, Rzeszów), reklamy w portalach: Onet, Interia, WP, Nasza-Klasa.pl, Bankier i Money, oraz folie one way vision na witrynach placówek MultiBanku.

Kreację do kampanii przygotowała agencja K13, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. (MB)