Kraj

Adv.pl zrealizowała dla TP projekt "Się miesza" promujący Neostradę TP i telewizję

Agencja interaktywna Adv.pl zrealizowała dla Telekomunikacji Polskiej projekt marketingowy "Się miesza" promujący pakiet Neostrady TP i telewizji. Głównymi elementami projektu...

Agencja interaktywna Adv.pl zrealizowała dla Telekomunikacji Polskiej projekt marketingowy “Się miesza” promujący pakiet Neostrady TP i telewizji.

Głównymi elementami projektu są serwis internetowy Siemiesza.pl i naukowiec Ignacy Sięmiesza, który prezentuje odnalezioną po pięciuset latach od wynalezienia maszynę mieszającą. Konstrukcja symbolizuje ofertę TP, która pomieszała Neostradę z telewizją. Strona Siemiesza.pl zawiera ponadto m.in. konkurs z nagrodami, w którym internauci mogą wymieszać dwie wybrane przez siebie rzeczy, i galerię sławnych mieszaczy (np. Karol Darwin, który w teorii ewolucji połączył człowieka z małpą).

– Internauta nie ma do czynienia z przekazem typu “Kup teraz taniej” lub “Z nami życie jest prostsze”. W zamian za to poznaje historię maszyny mieszającej i zabawnego profesora Ignacego Sięmieszy. To właśnie ta zabawna historia wprowadza go w świat marki oraz promowanego produktu – mówi Przemysław Pawlak, video & motion production manager w Adv.pl. Komunikację na WWW wspiera kampania internetowa wykorzystująca formaty wideo. Działania są częścią kampanii wykorzystującej prawie wszystkie media, którą przygotowała agencja Testardo Gram. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Mediaedge:cia. (TWI)