Kraj

Paralotna autorem projektu dla Plusssz Active

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla marki Plusssz Active z portfolio Polskiego Leku SA (Grupa Maspex Wadowice). Dwie odsłony...

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla marki Plusssz Active z portfolio Polskiego Leku SA (Grupa Maspex Wadowice).

Dwie odsłony kreacji (“Matematyka” i “Biologia”) pod wspólnym hasłem “Wiedza lekkostrawna” mają ukazać produkt jako skuteczną metodę na “łykanie wiedzy”. Kampania, która rozpocznie się jutro (9 maja), obejmie prasę (“Joy”, “Cosmopolitan”, “Avanti”, “Glamour”, “Newsweek Polska”, “CKM”, “National Geographic”, “Metro Studenckie”, “Laif”, “Max Magazine” i “Aktivist”), stacje radiowe i plakaty na wyższych uczelniach. Grupą docelową działań są studenci. Kampania potrwa do czerwca. Domem mediowym Maspeksu jest ZenithOptimedia. (TWI)