Kraj

Coca-Cola startuje z kampanią muzyczną

Rozpoczął się muzyczny projekt marki 
Coca-Cola. Jego zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się po...

Rozpoczął się muzyczny projekt marki 
Coca-Cola. Jego zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się po raz czwarty. Najważniejsze elementy kampanii to odświeżona wersja portalu Coke.pl oraz oparta na nim promocja konsumencka. Coke Live Music Festival to kluczowy event dla marki. W ub.r. festiwal odwiedziła rekordowa liczba 30 tys. osób.

Promocją konsumencką objęto butelki o pojemności 0,5 l, a także szklane 0,2 l 
z papierowymi etykietami. Konsumenci mogą wygrać jeden z 400 pakietów, które umożliwią wejście na Coke Live Music Festiwal 1,6 tys. osób, oraz 100 skuterów (każdy o wartości ponad 10 tys. zł). Nowa promocja zostanie wsparta kampanią outdoorową, w prasie, radiu i telewizji; towarzyszyć jej będą działania w internecie. Komunikacja obejmie również kina.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, zakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom. Wszystkie aktywności internetowe oraz nową odsłonę www.coke.pl przygotowała agencja K2 Internet, za działania PR odpowiadają agencje Edelman Polska oraz krakowska agencja CIC. (TW)