AMS, firma reklamy zewnętrznej, wygrała konkurs ofert i została partnerem Inter Ikea Centre Polska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków handlowych IKEA pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowymi nośnikami reklamowymi. W konkursie brały udział jeszcze: News Outdoor Poland, Stroer Media i Clear Channel Poland.
Umowa między AMS i IICP została podpisana na 6 lat z opcją przedłużenia kontraktu. Nie ogranicza się do jednego typu konstrukcji reklamowych – na jej mocy możliwe będzie instalowanie różnych typów nośników.
– Wygranie konkursu ofert na obsługę terenów w okolicach największych centrów handlowych w Polsce pozwoli uatrakcyjnić naszą ofertę handlową. Atutem dla reklamodawców jest poszerzenie oferty o miejsca, które odwiedzają codziennie dziesiątki tysięcy osób. Warto podkreślić również, że nowe nośniki znajdują się poza ścisłym centrum miast, co ułatwia wybicie się z przekazem reklamowym – powiedziała Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Nośniki reklamowe pojawią się w lipcu br. w Parku Handlowym “Bielany” we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, w Jankach i na warszawskim Targówku. W przyszłym roku, gdy otwarty zostanie Port Łódź, będą dostępne także w tym centrum handlowym. (BG)