Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC podpisały umowę o współpracy. Projekt otrzymał nazwę Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego. Na mocy porozumienia do badania Target Group Index obejmującego 36 tys. konsumentów zostaną dołączone moduły poświęcone marketingowi zintegrowanemu, m.in. dotyczące częstotliwości i sposobów korzystania z: przesyłek bezpośrednich, katalogów, gazetek i ulotek reklamowych, SMS-ów oraz infolinii itp.
– Umowa to krok milowy w budowie świata w pełni zintegrowanej komunikacji marketingowej. Połączone z projektem Target Group Index Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego pozwalają de facto zniwelować historyczny podział na ATL i BTL. Media plannerzy i reklamodawcy będą mogli systematycznie i wiarygodnie budować kampanie oparte na wszystkich istotnych dla nich elementach marketing miksu – powiedział Krzysztof Kruszewski, dyrektor generalny Millward Brown SMG/KRC.
Pierwsze wyniki badania zostaną przedstawione na przełomie września i października br. (TW)