Kraj

Publicis, Gazeta.pl i Mindshare wprowadzają depilator Rowenty

Rusza kolejny etap kampanii launchowej depilatora Fresh Extreme Total 3 w 1, nowego wysoko pozycjonowanego produktu marki Rowenta. Spoty w...

Rusza kolejny etap kampanii launchowej depilatora Fresh Extreme Total 3 w 1, nowego wysoko pozycjonowanego produktu marki Rowenta. Spoty w stacjach ogólnopolskich i kobiecych, magazynach lifestyle’owych oraz kampania z wykorzystaniem nośników Look.tv w 400 salonach fryzjerskich startują po akcji wprowadzającej w internecie.

Rowenta we współpracy z portalem Gazeta.pl stworzyła serwis, w którym można obejrzeć spot reklamowy, prezentację produktu, zasięgnąć opinii ekspertów oraz wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są depilatory Fresh Extreme Total 3w1. Aktywność w internecie obejmuje również kampanię zasięgową oraz pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEM).

Działania wspierające launch są zaplanowane do końca lipca 2009 r. Produkcję spotów i layouty prasowe przygotowała agencja Publicis, za kreacje w internecie odpowiada Gazeta.pl. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska. (JN)