Firma Parfumico prowadzi relaunch marki kosmetyków zapachowych Currara. Badania, jakie firma przeprowadziła, wykazały, że świadomość marki jest wciąż wysoka (brand pamiętało ok. 40 proc. respondentów). Marka zadebiutowała w 1984 roku. Jak przekazała Ewa Siedlecka z agencji ES-PR obsługującej Parfumico, bardzo nieliczna grupa kojarzyła Currarę z okresem PRL-u.
Produkt pod względem cenowym pozycjonowany jest wśród brandów masowych. W komunikacji firma chce wypromować markę bardziej luksusowo. Obecnie ruszyła telewizyjna i internetowa kampania reklamowa. Spot reklamowy został nakręcony przez Marka Dawida. Za jego strategię i kreację odpowiada agencja Testardo Gram. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Mediaedge:cia. Kampanie telewizyjna i internetowa potrwają kilka tygodni. Dodatkowym wsparciem jest promocja w punktach sprzedaży.
Sesję zdjęciową do kampanii prasowej przygotowała Lidia Popiel, natomiast za stylizację sesji odpowiada Dawid Woliński. Za przeprowadzenie kampanii prasowej odpowiada agencja ES-PR Ewa Anna Siedlecka. Wartość budżetu reklamowego nie została podana.
Poprzednio marka Currara należała do firmy Comindex, która została przejęta przez holding Eris i jako Parfumico dołączyła do grupy jej spółek. (JD)