Kraj

Parfumico powraca z kultową marką zapachów Currara

Firma Parfumico prowadzi relaunch marki kosmetyków zapachowych Currara. Badania, jakie firma przeprowadziła, wykazały, że świadomość marki jest wciąż wysoka (brand...

Firma Parfumico prowadzi relaunch marki kosmetyków zapachowych Currara. Badania, jakie firma przeprowadziła, wykazały, że świadomość marki jest wciąż wysoka (brand pamiętało ok. 40 proc. respondentów). Marka zadebiutowała w 1984 roku. Jak przekazała Ewa Siedlecka z agencji ES-PR obsługującej Parfumico, bardzo nieliczna grupa kojarzyła Currarę z okresem PRL-u.

Produkt pod względem cenowym pozycjonowany jest wśród brandów masowych. W komunikacji firma chce wypromować markę bardziej luksusowo. Obecnie ruszyła telewizyjna i internetowa kampania reklamowa. Spot reklamowy został nakręcony przez Marka Dawida. Za jego strategię i kreację odpowiada agencja Testardo Gram. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Mediaedge:cia. Kampanie telewizyjna i internetowa potrwają kilka tygodni. Dodatkowym wsparciem jest promocja w punktach sprzedaży.

Sesję zdjęciową do kampanii prasowej przygotowała Lidia Popiel, natomiast za stylizację sesji odpowiada Dawid Woliński. Za przeprowadzenie kampanii prasowej odpowiada agencja ES-PR Ewa Anna Siedlecka. Wartość budżetu reklamowego nie została podana.

Poprzednio marka Currara należała do firmy Comindex, która została przejęta przez holding Eris i jako Parfumico dołączyła do grupy jej spółek. (JD)