Kraj

Locomotiva i Media Concept autorami projektu dla piwa Specjal

Na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania wizerunkowa piwa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec SA. Działania obejmują 27 miast trzech...

Na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania wizerunkowa piwa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec SA.

Działania obejmują 27 miast trzech województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego.

W kampanii wykorzystano siatki wielkoformatowe, frontlighty o formacie 6×3 m, nośniki typu Super 12, billboardy 5,4×2,38 oraz plakaty reklamowe o formacie 420×594 mm naklejane w wagonach kolejki SKM w Trójmieście. W małych miastach trzonem kampanii są siatki wielkoformatowe oraz nośniki o formacie 70×140 cm usytuowane na latarniach wzdłuż głównych ulic i deptaków.

Layouty przedstawiają trzy różne motywy: jeziora, morza i Elbląga, czyli miasta, w którym piwo Specjal jest warzone. Kampania potrwa do końca maja, ale działania w Elblągu mają długotrwały charakter. Kreację przygotowała agencja Locomotiva, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.

Specjal to jedna z najsilniejszych marek regionalnych – w swoim macierzystym regionie (teren dawnych województw: gdańskiego, olsztyńskiego, elbląskiego, toruńskiego oraz częściowo słupskiego, bydgoskiego i białostockiego) jest liderem z ponad 40-proc. udziałem w rynku (źródło: Grupa Żywiec). (TWI)