Grandes Kochonos po raz drugi z rzędu została przez redakcję “Media & Marketing Polska” wybrana Agencją Reklamową Roku. O jej ponownym wyborze zdecydowały m.in. ponad 50-proc. wzrost przychodów w ub.r., kilkunastu nowych klientów i niemal entuzjastyczne oceny klientów.
Tytułem Domu Mediowego Roku uhonorowano Starcom, którego wygrana w przetargu Polskiej Telefonii Cyfrowej wzmocniła agencję na pozycji jednego z kluczowych domów mediowych na polskim rynku.
Tytuł Grupy Reklamowej Roku otrzymała Change Integrated, której pojawienie się oraz biznesowy i kreatywny sukces zmieniły układ na rodzimej scenie reklamowej.
Redakcja przyznała też kilka wyróżnień. Otrzymały je: agencje Arip, DDB, Scholz & Friends Warszawa, TBWA/Warszawa, Testardo Gram i Young & Rubicam oraz dom mediowy Mediaedge:cia.
Przyznając nagrody i wyróżnienia, redakcja kieruje się takimi kryteriami, jak: osiągnięcia biznesowe, inwestycje w rozwój, management, reputacja w branży. Raport o agencjach reklamowych i domach mediowych podsumowujący rok 2008 ukazał się z nr. 20. tygodnika “Media & Marketing Polska” (na rynku od 20 maja br.). (AMS)