Kraj

Müller inwestuje w marketing bezpośredni

Jutro Müller Polska, który w styczniu br. wszedł na polski rynek przetworów mlecznych, rozpocznie dwumiesięczną promocję konsumencką "Mleczne mile". Osoby,...

Jutro Müller Polska, który w styczniu br. wszedł na polski rynek przetworów mlecznych, rozpocznie dwumiesięczną promocję konsumencką “Mleczne mile”. Osoby, które w trakcie trwania akcji kupią produkt marki i wyślą kod z opakowania SMS-em lub za pomocą strony internetowej mlecznemile.pl, będą mogły wziąć udział w losowaniu nagród: co tydzień do wygrania będzie pięć stylowych rowerów, a raz w miesiącu losowane będą trzy wyjazdy wakacyjne o wartości 20 tys. zł każdy (łącznie czterdzieści rowerów i sześć podróży). Jako nagrody gwarantowane producent przygotował 50 tys. łyżeczek obrandowanych logo marki (krowa z reklam Müllera). Promocję przygotowała agencja BTL Point Group, która ten projekt w przetargu. Stronę www.mlecznemile.pl przygotowały agencje BTL Point Group i Full Interactive.

Akcja będzie komunikowana na opakowaniach produktów Müller, za pomocą materiałów POS w miejscu sprzedaży, a także w reklamach telewizyjnych. W zakresie kreacji reklamowej firma współpracuje z TBWA, a w zakresie planowania i zakupu mediów – z domem mediowym Mediaedge:cia.

Dodatkowo od jutra przez pięć kolejnych weekendów w wybranych sklepach sieci: Auchan, Tesco, Real, Carrefour, Alma i E.Leclerc, będą prowadzone promocje bezpośrednie wspierające akcję “Mleczne mile”. Każdy, kto zakupi w promocyjnym sklepie cztery dowolne produkty Müller i pokaże je wraz z paragonem w Strefie Müller umiejscowionej za linią kas, weźmie udział w loterii z nagrodami gwarantowanymi. Do wygrania będą m.in.: blendery elektryczne, zestawy pojemników do przechowywania żywności, miseczki śniadaniowe, zakupowe torby ekologiczne oraz breloczki z żetonami do wózków sklepowych. (MB)