Zagranica

Twitter chce zarabiać na usługach komercyjnych

Serwis mikroblogowy Twitter rozwija usługi komercyjne, które mają generować przychody serwisu - zapowiedział Biz Stone, współzałożyciel serwisu. Szefowie Twittera zdecydowali...

Serwis mikroblogowy Twitter rozwija usługi komercyjne, które mają generować przychody serwisu – zapowiedział Biz Stone, współzałożyciel serwisu.

Szefowie Twittera zdecydowali się na takie rozwiązanie z powodu bardzo szybko rosnącej popularności serwisu. Santosh Jayaram, VP business operations Twittera, powiedział, że usługi serwisów społecznościowych to “długi ogon, który nigdy nie został porządnie zbadany”. Biz Stone dodał, że właścicieli Twittera przychody z reklam nie interesują tak bardzo jak przychody wygenerowane przez inne dostępne rozwiązania.

Z monetyzacją mierzą się także właściciele Facebooka. Według szacunków “Advertising Age” przychody serwisu sięgną w tym roku 500 mln dol. (“WARC”)