M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polkomtel korzysta w reklamach z tekstu Jana Brzechwy

Serwis Dzienny | 25 maja 2009, 06:45

Polkomtel realizuje nową odsłonę kampanii reklamowej Plusa przygotowanej przez agencję Team One, w której powrócono do konceptu sprzed roku -...

Polkomtel realizuje nową odsłonę kampanii reklamowej Plusa przygotowanej przez agencję Team One, w której powrócono do konceptu sprzed roku - tzw. Czasoumilaczy. Usługa Czasoumilacz polega na zastąpieniu tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie utworem muzycznym. Do wypromowania nowej funkcjonalności (możliwości skomponowania własnego utworu) agencja użyła tego samego konceptu kreatywnego, pod którym przed rokiem wprowadzała samą usługę - fikcyjnej grupy muzycznej The Czasoumilacze. Zgodnie z ideą kreatywną The Czasoumilacze to zespół multimuzyczny, który na życzenie zagra każdy możliwy utwór zastępujący nudny sygnał oczekiwania.

W najnowszej odsłonie The Czasoumilacze przedstawieni są jako gwiazdy, które nawet z dziecięcej piosenki na życzenie zrobią utwór hiphopowy (w tym przypadku "Ryby, żaby i raki“ z tekstem Jana Brzechwy), a jak będzie trzeba, zaśpiewają także damskimi głosami ("I will Survive“ Glorii Gaynor).

Spoty reklamowe wyreżyserowane przez Joannę Rechnio i wyprodukowane przez dom produkcyjny Film Works pojawią się w stacjach: TVP, TVN, Polsat, Viva, MTV i 4fun.tv. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Universal McCann. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,