M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Serwis młodzieżowy Epuls.pl rusza z akcją profrekwencyjną

Serwis Dzienny | 25 maja 2009, 06:45

Portal społecznościowy dla młodzieży Epuls.pl prowadzi akcję eurowyborów, do której zaprosił swoich użytkowników i wszystkie komitety wyborcze startujące w wyborach...

Portal społecznościowy dla młodzieży Epuls.pl prowadzi akcję eurowyborów, do której zaprosił swoich użytkowników i wszystkie komitety wyborcze startujące w wyborach 7 czerwca. Komitety mogą m.in.: podjąć dialog z użytkownikami, prowadzić rozmowy w stworzonych klubach politycznych oraz prezentować swoje programy.

Projekt ma zachęcić młodzież do rozmów o Polsce w UE i wyrażania swoich poglądów na ten temat. Zakończy się z początkiem czerwca, kiedy użytkownicy wezmą udział w głosowaniu. Będą w nim mogli poprzeć jeden z istniejących komitetów lub alternatywny - stworzony przez nich samych.

- Użytkownicy sami poprowadzą kampanię komitetu - własnymi siłami przygotują program wyborczy i będą zbierać wirtualne fundusze na kampanię. Akcja ma na celu przybliżenie młodym ludziom świata polityki oraz mechanizmów demokracji. Mamy też nadzieję, że udział w wirtualnej kampanii wyborczej zachęci młode pokolenie do brania aktywnego udziału w prawdziwych wyborach - tych pełnoletnich już teraz, a młodszych w niedalekiej przyszłości - mówi Michał Dyrda, brand manager serwisu Epuls.pl.

Epuls.pl należy do Pixelate Ventures (w 70 proc. należące do G+J Polska w ramach departamentu multimediów wydawnictwa) mającej w swoim portfolio m.in. serwisy Stylio.pl i Story.pl. (DD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,