M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bahlsen rozpoczął relaunch ciastek marki Hit

Serwis Dzienny | 25 maja 2009, 06:45

Firma Bahlsen pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła kampanię wizerunkową ciastek marki Hit, które po kilku latach przerwy reklamuje w telewizji....

Firma Bahlsen pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła kampanię wizerunkową ciastek marki Hit, które po kilku latach przerwy reklamuje w telewizji. Celem relaunchu jest zbudowanie wizerunku ciastek Hit jako towarzysza zabawy. Motywem przewodnim kampanii jest piosenka "Hot'n'Cold" amerykańskiej wokalistki Katy Perry.

Głównym medium działań jest telewizja. 30- i 15-sekundowe spoty przedstawiają rozbawioną grupę przyjaciół, którym ciastka Hit towarzyszą we wspólnej zabawie. Filmy będą emitowane do września br. m.in. w: TVN, Polsacie, TVP, TV4 i TVN Siedem. Za kreację i produkcję spotów reklamowych odpowiadają agencja G7 (zdobyła budżet marki Hit po przetargu wiosną br.; pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 17 kwietnia br.) i studio filmowe Graffiti Film. Media kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

Działania obejmują też internet - w połowie czerwca rozpocznie się miesięczna kampania bannerowa, trwają też prace nad serwisem Przebojowapaczka.pl, za które odpowiada MediaCom Interaction.

W kampanii są prezentowane nowe opakowania z nowym, bardziej zauważalnym logotypem marki. Na opakowaniach pojawiły się też oznaczenia poszczególnych wariantów smakowych, które rozróżniono panelami kolorystycznymi i elementami graficznymi. Ma to ułatwić konsumentom rozpoznanie ulubionego smaku. W grafice opakowań nadal dominuje kolor czerwony. Za nowe opakowania odpowiada agencja brandingowa Dragon Rouge.

Ponadto Bahlsen wprowadził do oferty marki produkt Coffee Excitement, czyli ciastka o smaku ekstraktu prawdziwej kawy i aromatu kawy mocca.

Marka Hit ma udział wartościowy w segmencie markiz na poziomie 43,9 proc. (źródło: Bahlsen za ACNielsen, grudzień 2008 - styczeń 2009), a sztandarowy produkt, czyli Hit 250 g o smaku czekoladowym, ma największy markowy SKU w Polsce pod względem udziału wolumenowego na rynku ciastek i wafli paczkowanych, bez segmentu petit beurre (źródło: Bahlsen za ACNielsenem, luty 2008 - styczeń 2009). (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,