Kraj

Scarlett Johansson w komunikacji Moet & Chandon w Polsce

Wizerunek Scarlett Johansson będzie wykorzystywany w działaniach komunikacyjnych marki szampana Moet & Chandon w Polsce. Od niedawna popularna aktorka jest...

Wizerunek Scarlett Johansson będzie wykorzystywany w działaniach komunikacyjnych marki szampana Moet & Chandon w Polsce. Od niedawna popularna aktorka jest globalnym ambasadorem brandu. – Wizerunek Scarlett Johansson będzie wykorzystywany w materiałach PR oraz działaniach stricte sprzedażowych w punktach, gdzie nasze produkty są dystrybuowane. Chodzi przede wszystkim o plakaty, standy, materiały na plazmach, wystawy okienne – mówi Rafał Dmowski, brand manager w Moet Hennessy Polska.

Kontrakt ze Scarlett Johansson oznacza także większe związki marki z kinem. Moet sponsorował festiwale w Cannes, Złote Globy i Oscary. Moet & Chandon będzie można też zobaczyć w wielu produkcjach filmowych – “Ghost” Romana Polańskiego czy w drugiej części serialu “Seks w wielkim mieście”.

Moet & Chandon jest liderem polskiego rynku szampanów. Marketer szacuje swoje udziały rynkowe na ponad 50 proc. (TW)