Kraj

Kolporter likwiduje sieć salonów multimedialnych

Grupa kapitałowa Kolporter rozpoczęła proces likwidacji sieci salonów multimedialnych Kolporter. Koncept ten firma uruchomiła w 2005 r. i stopniowo go...

Grupa kapitałowa Kolporter rozpoczęła proces likwidacji sieci salonów multimedialnych Kolporter.

Koncept ten firma uruchomiła w 2005 r. i stopniowo go rozbudowywała. Obecnie istnieją 24 takie salony, z czego 12 uruchomiono w ub.r. Zlokalizowane były w centrach handlowych w dużych miastach, głównie wojewódzkich. Salony multimedialne Kolportera formułą przypominały salony Empiku. Są to samoobsługowe sklepy z ofertą książek, płyt, filmów, gier komputerowych, gazet i czasopism, a także artykułów papierniczych i impulsowych.

Jak mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera, o likwidacji sieci zdecydowały ich wyniki finansowe będące znacznie poniżej oczekiwań. – W czasie kryzysu każda firma szuka oszczędności, dlatego zdecydowaliśmy o likwidacji akurat tego projektu – mówi Topolski.

Nie ma ustalonego terminu zakończenia procesu likwidacji sieci. Termin ten uzależniony jest od wyników rozmów z poszczególnymi kontrahentami i centrami handlowymi. Likwidacja nie powinna zająć jednak więcej niż kilka miesięcy. (BG)