Kraj

Porsche wspiera Cayenne Diesel w internecie

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. "Nowy Cayenne Diesel - inne paliwo. Ten sam duch". Celem działań...

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. “Nowy Cayenne Diesel – inne paliwo. Ten sam duch”. Celem działań jest poinformowanie o specjalnym pakiecie biznes pozwalającym na odliczenie pełnej wysokości podatku VAT od zakupionego auta. Adresatami kampanii są potencjalni nabywcy samochodu, czyli głównie osoby prowadzące własną firmę oraz zawodowo związane z zarządzaniem i finansami.

Reklamy pojawią się w działach motoryzacyjnych i biznesowych portali Wirtualna Polska, Onet.pl i Interia.pl oraz na stronach lifestyle’owych, m.in. Sport24. W portalach Bankier.pl i Money.pl Porsche Cayenne Diesel promowany jest za pomocą mailingu. Kampania obejmuje też specjalną podstronę serwisu, która pojawia się w serwisie marki Porsche.

Kampania internetowa jest częścią trwających od początku br. działań, które obejmują również prasę motoryzacyjną, lifestyle’ową, opiniotwórczą i biznesową. Za kreację reklam prasowych odpowiada agencja Red8 Communications Group. Media firma Porsche Polska kupiła we własnym zakresie.

Kampania Porsche Cayenne Diesel jest drugim projektem realizowanym przez GoldenSubmarine dla marki Porsche. Poprzednia dotyczyła wyprzedaży modeli marki z rocznika 2008. (TWI)