Przetargi

Nikon wybiera europejską agencję; polscy partnerzy bez zmian

Nikon Europe rozpisał przetarg na obsługę swojego regionalnego budżetu, wartego według szacunków 50 mln euro. Dotychczasową europejską agencją Nikona jest...

Nikon Europe rozpisał przetarg na obsługę swojego regionalnego budżetu, wartego według szacunków 50 mln euro. Dotychczasową europejską agencją Nikona jest Duval Guillaume. Z jej kreacji Nikon Polska korzysta m.in. w promocji loterii “Zatrzymaj barwy” i w ogólnopolskiej kampanii outdoorowej aparatów Coolpix.

Nie wiadomo, które agencje zostały zaproszone do przetargu, wiadomo natomiast, że ma być on rozstrzygnięty do końca wakacji. Katarzyna Romaniuk, kierownik marketingu Nikon Polska, przyznaje, że to rozstrzygnięcie będzie miało wpływ na polski rynek o tyle, o ile krajowy oddział będzie korzystał z centralnych kreacji. Nie będzie miało zaś wpływu na dotychczasową współpracę z lokalnymi partnerami reklamowymi Nikona (czyli agencją Paralotna, domem mediowym Maxus czy np. agencją Sales Force 1 i innymi). (MB, “BrandRepublic”)