Kraj

Unilever wspiera programem motywacyjnym Ramę

Agencja Heureka przygotowała program motywacyjny dla margaryny Rama (Unilever Polska) będący częścią kampanii wykorzystującej wizerunek superniani Doroty Zawadzkiej. Mechanizm programu...

Agencja Heureka przygotowała program motywacyjny dla margaryny Rama (Unilever Polska) będący częścią kampanii wykorzystującej wizerunek superniani Doroty Zawadzkiej.

Mechanizm programu polega na przyznawaniu dzieciom nagród w postaci edukacyjnych medali i został przygotowany na podstawie porad psychologów dziecięcych.

Promocja prowadzona jest w sklepach sieci: Carrefour, Auchan, Tesco, Alma oraz Piotr i Paweł. Komunikowana będzie do końca czerwca w telewizji, m.in. w TVN i TVP.

Przypomnijmy, że za kampanię z udziałem Doroty Zawadzkiej i Dominiki Ostałowskiej pod hasłem “Codziennie Rama. Codziennie rośnij” odpowiadają agencja Lowe GGK i dom mediowy Media Direction OMD. (DD)