Kraj

4Frame realizuje projekt z zakresu CSR Danone Nations Cup

Pod hasłem "Wspieraj sportowe marzenia naszych dzieci" ruszyła kampania przygotowana przez agencję reklamową 4Frame. Celem akcji promującej zdrowy styl życia...

Pod hasłem “Wspieraj sportowe marzenia naszych dzieci” ruszyła kampania przygotowana przez agencję reklamową 4Frame. Celem akcji promującej zdrowy styl życia jest zebranie funduszy na zakup sprzętu sportowego dla uczniów z 73 szkół podstawowych.

Jest to kolejna inicjatywa pod patronatem Programu Danone Nations Cup. Każdy ze sponsorów akcji – Danone, Nutricia oraz Żywiec Zdrój – przekaże szkołom darowiznę pieniężną w wysokości 1 proc. ze sprzedaży swoich wybranych produktów w hipermarketach Carrefour zlokalizowanych blisko wytypowanych szkół.

Akcja potrwa do lipca br. Koncepcja oraz materiały reklamowe przygotowane przez agencję 4Frame to m.in.: POS, ogłoszenia w gazetkach Carrefour, komunikacja w sieci – mailing do matek oraz bannery internetowe. (JP)