Kraj

Oferta Dialogu ma być wydarzeniem medialnym

Telefonia Dialog pod hasłem "Nie płać za TV" ruszyła z kampanią reklamową nowej promocji. Dotyczy ona pakietu usług, w skład...

Telefonia Dialog pod hasłem “Nie płać za TV” ruszyła z kampanią reklamową nowej promocji. Dotyczy ona pakietu usług, w skład którego wchodzą: cyfrowa telewizja z wypożyczalnią filmów na życzenie, internet i telefon.

Głównymi elementami działań promocyjnych są outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, citylighty, airboardy i reklama na autobusach) oraz kampania internetowa (dedykowana ministrona, zestaw kreacji wykorzystanych w portalach, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach). Uzupełnieniem komunikacji są spoty radiowe.

– Głównym zadaniem kampanii jest wykreowanie obrazu nowego pakietu Dialogu jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych – wyjaśnia Romuald Mendelak odpowiedzialny za komunikację marketingową w Telefonii Dialog. – Koncepcja komunikacji opiera się na prostym i zdecydowanym przekazie “Nie płać za TV”. To właśnie telewizja bez opłat jest motorem sprzedaży nowego pakietu – dodaje.

Key visual przekazu reklamowego zbudowany został na bazie nowoczesnego, dynamicznego layoutu z charakterystycznym motywem abstrakcyjnego strumienia energii wypływającego z ekranu telewizora. Przygotowano dwie wersje kreacji stosowane równolegle w różnych mediach.

Kampania, która obejmuje obszary Polski będące w zasięgu sieci kablowej Dialogu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie), potrwa do końca sierpnia br.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MPG. Koncept kreatywny i layout przygotowała agencja reklamowa CzART z Wrocławia odpowiedzialna za kompleksowy wizerunek Dialogu w tym roku. (BG)