Kraj

PZ Cussons chce podwoić udziały Kokosalu i wprowadza nową linię

PZ Cussons wprowadza na rynek nową linię produktów Kokosal Automat. Dotychczas pod marką Kokosal sprzedawane były płyny do prania ręcznego....

PZ Cussons wprowadza na rynek nową linię produktów Kokosal Automat. Dotychczas pod marką Kokosal sprzedawane były płyny do prania ręcznego.

– Wdrożenie tej linii pozwoli nam na wykorzystanie potencjału rynku produktów do prania tkanin delikatnych w pralkach automatycznych – mówi Anna Rogalska, head of marketing & R&D w PZ Cussons. Dodaje, że zaletami tych preparatów mają być: jakość, popularność marki oraz atrakcyjna cena. Według planów marketera udziały marki w ciągu najbliższego roku mają się podwoić i osiągnąć poziom 5 proc. Nowa linia będzie wspierana działaniami reklamowymi. Na razie nie wiadomo, jaka agencja będzie odpowiedzialna za kreację. Za planowanie i zakup mediów dla PZ Cussons odpowiada ZenithOptimedia.

Jednocześnie PZ Cussons wprowadził nowe opakowania dla podstawowego wariantu do prania ręcznego. Zaprojektowała je agencja Lothar Bohm.

Jak twierdzi producent, Kokosal był pierwszą marką reklamowaną w Polsce. Pierwszy spot reklamowy został wyemitowany w telewizji w 1956 roku. (JD)