M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros skupia się na wsparciu Fortuny i przypomina o Tarczynie

Serwis Dzienny | 3 czerwca 2009, 06:45

Agros Nova, właściciel takich marek, jak: Tarczyn, Fortuna, Pysio czy Łowicz, w tym roku skupia się przede wszystkim na promowaniu...

Agros Nova, właściciel takich marek, jak: Tarczyn, Fortuna, Pysio czy Łowicz, w tym roku skupia się przede wszystkim na promowaniu i wspieraniu dwóch brandów w segmencie soków i nektarów. Są to marki, które pod koniec ubiegłego roku przeszły relaunch, czyli Fortuna i Pysio.

Dotychczas silnie wspierana była Fortuna, obecnie prowadzone są działania reklamowe wokół adresowanej do dzieci marki Pysio. W przypadku Fortuny producent komunikował, że jego produkty są w 100 proc. naturalne i w odróżnieniu od soków konkurencji nie dosypuje do nich cukru. Kampania Pysia autorstwa agencji CzteryCzwarte ma charakter wizerunkowo-produktowy. Obejmuje przede wszystkim telewizję. Dalszych planów marketer nie ujawnia.

Agros przypomina konsumentom również o marce soków i nektarów Tarczyn, dlatego utworzono profil tej marki w serwisie społecznościowym Facebook. Za wykonanie profilu, jego aktualizację i moderowanie odpowiada agencja Kamikaze. Osobą odpowiedzialną za projekt ze strony Agros Novej jest Arkadiusz Słota, brand manager ds. marketingu interaktywnego. Marketer nie zdradza jednak, czy zamieszczenie profilu marki w portalu jest elementem szerszych działań reklamowych wokół Tarczyna. Joanna Bancerowska, rzecznik prasowy Agros Novej, informuje, że w najbliższym czasie nie zaplanowano szerszej komunikacji dla tej marki. - Tarczyn dobrze radzi sobie na rynku. W wypadku tego brandu mamy do czynienia z wysoką świadomością marki, dlatego nie potrzebuje silnego wsparcia - mówi Bancerowska. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,