Zagranica

Best Act Award - nowa konkurencja na festiwalu Golden Drum

Najbliższa edycja międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum na Słowenii zostanie poszerzona o kolejny element (nowością będzie też dzień PR -...

Najbliższa edycja międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum na Słowenii zostanie poszerzona o kolejny element (nowością będzie też dzień PR – patrz DS “MMP” z 6 maja br.). Tym razem będzie to konkurs Best Act Award, w którym wybierane i nagradzane będą kampanie, które faktycznie zmieniają sposób, w jaki ludzie myślą, czują i zachowują się.

W jury Best Act Award zasiądą jurorzy Golden Drum, a ocenie podlegać będą wszystkie prace, które trafiły na short-listy w poszczególnych kategoriach konkursu. Po tej selekcji wybrane reklamy ocenią przedstawiciele marketingu pięciu największych firm globalnych (ich nazwy oraz nazwiska marketerów na tym etapie nie zostały podane).

Tegoroczny festiwal Golden Drum odbędzie się 4-9 października. (AMS)