M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przejmując Wizaz.pl, Edipresse chce konkurować serwisami kobiecymi

Serwis Dzienny | 3 czerwca 2009, 06:45

Edipresse Polska przejmuje 65 proc. udziałów w wortalu Wizaz.pl. Wartość transakcji nie została podana. Dzięki przejęciu udziałów w serwisie Edipresse...

Edipresse Polska przejmuje 65 proc. udziałów w wortalu Wizaz.pl. Wartość transakcji nie została podana. Dzięki przejęciu udziałów w serwisie Edipresse stworzyło nową sieć reklamy internetowej Edi Net skoncentrowaną na dotarciu do kobiet.

W skład sieci wejdą internetowe aktywa Edipresse (m.in.: Polki.pl, Uroda.pl, serwisy parentingowe, serwisy społecznościowe, strony tytułów prasowych Edipresse). Według badań Megapanel/PBI z marca br. serwisy Edipresse z grupy lifestyle oraz Wizaz.pl osiągnęły łączny wynik 1,976 mln rzeczywistych użytkowników (z uwzględnieniem współoglądalności) i plasują się na 4. miejscu - po: Onet.pl, WP.pl i Gazeta.pl, a przed Interia.pl - w sekcji portali kobiecych.

Formalna sprzedaż reklam w ramach Edi Net ruszy od września br. - po zakończeniu współpracy serwisu Wizaz.pl z siecią ARBOmedia. Szefem sprzedaży Edi Net jest Mariola Chlebicka-Zienkiewicz, dyrektor biura reklamy działu internet w Edipresse. Wraz z uruchomieniem Edi Net Edipresse wprowadza pakiety - reklamowe w ramach sieci oraz obejmujące tytuły prasowe (7 pakietów).

W wyniku przejęcia udziałów w serwisie Wizaz.pl do jego zarządu dołączą także przedstawiciele Edipresse: Ewa Redel, Alicja Modzelewska oraz Paweł Satkowski. Spółką będzie nadal kierować Tomasz Zembrzycki. Obecnie trwa proces rejestracji zmiany struktury właścicielskiej. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,