M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sprzedaż stacji tematycznych na stałe przeniesiona do zespołów klienckich BR TVP

Serwis Dzienny | 3 czerwca 2009, 06:45

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeniosło sprzedaż czasu reklamowego w kanałach tematycznych TVP do regularnych zespołów handlowych. Zespół Moniki Sobkowicz, który...

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeniosło sprzedaż czasu reklamowego w kanałach tematycznych TVP do regularnych zespołów handlowych. Zespół Moniki Sobkowicz, który wcześniej specjalizował się w tym zakresie, dołączył do zespołu Bartosza Burskiego koordynującego sprzedaż TVP.pl i telegazety.

- Mocno stawiamy na rozwój w obszarze online, stąd wzmocnienie zespołu dedykowanego m.in. TVP.pl - mówi Michał Kaliński, zastępca dyr. BR TVP ds. handlowych.

Przypomnijmy, że BR TVP wprowadziło ostatnio nową formułę sprzedaży kanałów tematycznych - od czerwca do września br. reklamodawcy mogą je kupować w ramach trzech pakietów, w dużym stopniu wpływając na dobór spotów (patrz DS "MMP" z 20 maja br.). (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,