M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Microsoft i Agora wspólnie tworzą portal MSN.gazeta.pl

Serwis Dzienny | 4 czerwca 2009, 06:45

Microsoft zawarł umowę o współpracy z Agorą SA dotyczącą stworzenia wspólnego portalu MSN.gazeta.pl. Jednocześnie wybrane serwisy Agory będą zintegrowane z...

Microsoft zawarł umowę o współpracy z Agorą SA dotyczącą stworzenia wspólnego portalu MSN.gazeta.pl. Jednocześnie wybrane serwisy Agory będą zintegrowane z komunikatorem Windows Live Messenger.

Nowy portal MSN.gazeta.pl zastąpi dotychczasową wersję MSN. Cały ruch zostanie przekierowany na nowy portal. Zgodnie z umową Agora będzie odpowiedzialna za jego obsługę techniczną i dostarczanie treści. W ten sposób użytkownicy MSN.pl - ponad milion realnych użytkowników każdego miesiąca - uzyskają dostęp do wielu dodatkowych serwisów tworzonych przez Agorę.

Jednocześnie Agora będzie pierwszym partnerem online, który zintegruje swoje serwisy z komunikatorem Windows Live Messenger. Dzięki temu ich użytkownicy uzyskają nowe narzędzie do komunikacji i współdzielenia swoich zasobów.

- Zawarta umowa to kolejny etap naszej współpracy. Skorzystają na niej użytkownicy serwisów zarówno Microsoftu, jak i Agory. Będziemy mogli przedstawić jeszcze szerszą i ciekawszą ofertę użytkownikom dotychczasowego portalu MSN, a także zaadresować tę ofertę do szerszego grona internautów. Co nie mniej istotne, zyskamy możliwość dalszej dystrybucji naszej platformy usług komunikacyjnych i społecznościowych Windows Live - powiedział Michał Kostrzewa z polskiego biura Microsoftu.

Za sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odpowiadał departament internetowy Agory. Powierzchnie reklamowe będą sprzedawane zarówno w nowym portalu, jak i w usłudze Windows Live.

- Dzięki współpracy z Microsoftem chcemy zaoferować użytkownikom w internecie nową, ciekawą ofertę, a reklamodawcom - efektywne dotarcie do wartościowej grupy odbiorców z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i atrakcyjnych powierzchni reklamowych. Wierzymy, że możliwość skorzystania z globalnej wiedzy z zakresu marketingu i reklamy naszego międzynarodowego partnera pozwoli nam jeszcze efektywniej pracować z naszymi klientami - skomentował Maciej Wicha, dyrektor ds. multimediów i współpracy partnerskiej w segmencie internet Agory.

Serwisy Microsoftu zajmują osiemnaste miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn w polskim internecie. (źródło: Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009). (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,