M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Discovery odświeża kolejne kanały, nie planuje wsparcia

Serwis Dzienny | 4 czerwca 2009, 06:45

Discovery Networks Central Europe przeprowadzi rebranding kilku swoich kanałów. Jest to decyzja międzynarodowa i obejmuje region Europy Środkowej. Całkowite odświeżenie...

Discovery Networks Central Europe przeprowadzi rebranding kilku swoich kanałów. Jest to decyzja międzynarodowa i obejmuje region Europy Środkowej. Całkowite odświeżenie wizerunku obejmie Discovery Channel, który obchodzi w tym roku 20. rocznicę obecności na rynku europejskim. Kanał otrzyma nowe logo. Za jego przygotowanie odpowiada Viewpoint z Bostonu.

Nowy wizerunek antenowy powstał z kolei na podstawie wiedzy o głównej grupie docelowej stacji zebranej w badaniu Discovery Species w 2008 r. To badanie mężczyzn w wieku 25-39 lat. Kolejnym kanałem, który zostanie odświeżony, jest Discovery Travel & Living, kanał o profilu lifestyle'owym. Stacja zyskała nową oprawę antenową, logo, odświeżoną i wzbogaconą ramówkę. Oferta programowa stacji skierowana jest do kobiet w wieku 25-54 lata. Nowy wizerunek antenowy obejmuje spoty promocyjne, zajawki i odświeżone logo, które uzupełniają ramówkę kanału. W połowie lipca br. zmieni się także Discovery HD. Kanał będzie miał dynamiczniejszą oprawę odpowiadającą najnowszym trendom, w tym m.in. spoty promocyjne, dżingle, zajawki i odświeżone logo, wyjdzie też naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. Ramówka zostanie wzbogacona o nowe programy podróżnicze, przyrodnicze, lifestyle'owe oraz prezentujące tematy z zakresu nauki, historii naturalnej czy kultury.

Dodatkowo oprócz globalnego odświeżenia logotypów kanałów i oprawy poszczególnych stacji zmienia się także

logo korporacyjne firmy, tak by odpowiadało ono globalnej identyfikacji wizualnej firmy oraz było spójne z komunikacją i pozycjonowaniem marki. W dalszym procesie komunikacji firma będzie używać dotychczasowej nazwy - Discovery Networks Central Europe - wprowadzi natomiast nowe logo.

Zmiany wizerunku nie będą wspierane działaniami reklamowymi. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , ,