Kraj

Stratosfera Added Value współpracuje z antropologami PAN

Pracownia semiotyczna Stratosfery Added Value nawiązała współpracę z antropologami Polskiej Akademii Nauk. Współpraca polega na prowadzeniu cyklicznego panelu z udziałem...

Pracownia semiotyczna Stratosfery Added Value nawiązała współpracę z antropologami Polskiej Akademii Nauk. Współpraca polega na prowadzeniu cyklicznego panelu z udziałem antropologów PAN. W skład panelu wchodzą antropolodzy zajmujący się antropologią: słowa, sztuki, strukturalną i współczesności.

Panel stanowi poszerzenie dotychczasowych analiz semiotycznych Stratosfery. Nową metodę pracy wykorzystano już w kilku projektach z kategorii FMCG, zwłaszcza żywności.

Projekt będzie źródłem informacji na temat zmian zachodzących w naszej kulturze i codziennych zwyczajach. Na podstawie kilku dotychczasowych spotkań powstają obecnie raporty o zmianach w zwyczajach Polaków – sposobie świętowania, odbywania spotkań rodzinnych i towarzyskich, a także o tym, czym w polskiej kulturze są kuchnia, gotowanie i jedzenie.

Pracownia semiotyczna Stratosfery działa od lipca 2008 roku. Jest to kilkuosobowy zespół, którym kieruje Jan Kisielewski. Dotychczas pracownia przeprowadziła ok. 20 projektów semiotycznych – zarówno osobne analizy, jak i część większych projektów strategicznych – m.in. dla: Netii, Fiata, Cartoon Network, Unilevera i Cadbury-Wedel. (TW)