M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jarosław Sroka awansuje w Kulczyk Holding; odpowiada za marketing grupy

Serwis Dzienny | 4 czerwca 2009, 06:45

Jarosław Sroka został powołany do zarządu Kulczyk Holding. Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz za...

Jarosław Sroka został powołany do zarządu Kulczyk Holding. Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz za politykę kadrową grupy. Dotychczas był odpowiedzialny za komunikację korporacyjną, marketing i relacje międzynarodowe w Kulczyk Investments.

- Zgodnie ze strategią Kulczyk Investments skoncentrowaliśmy się na inwestycjach w wybrane branże o kluczowym znaczeniu dla światowej gospodarki i o wysokim potencjale wzrostu. Pociągnęło to za sobą decyzje o wzmocnieniu grupy menedżerskiej i aktywniejszym zaangażowaniu się w zarządzanie naszymi spółkami. Wsparcie Jarosława Sroki w procesie dynamicznego rozwoju Kulczyk Investments przyczyni się do jeszcze skuteczniejszego budowania wartości dla pracowników, akcjonariuszy i szeroko pojętego otoczenia grupy - mówi Dariusz Mioduski, CEO Kulczyk Investments.

Jarosław Sroka pracuje w Kulczyk Investments od października 2007 r. Wcześniej współtworzył dziennik gospodarczy "Puls Biznesu" i był jego redaktorem naczelnym. Był twórcą kompleksowej koncepcji przebudowy merytorycznej oraz graficznej "Gazety Prawnej". Wcześniej był również redaktorem naczelnym tygodnika "Newsweek Polska", redaktorem oraz publicystą "Gazety Bankowej", komentatorem parlamentarnym dziennika "Nowa Europa", stażystą największego belgijskiego dziennika "Le Soir". Przez trzy lata współtworzył i prowadził cykliczny program ekonomiczny "Puls, biznes i giełda" na antenie telewizji Polsat. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,