M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W ramach akcji "Razem '89" redakcje zmieniają logotyp na symboliczną solidarycę

Serwis Dzienny | 4 czerwca 2009, 06:45

Media, które przyłączyły się do akcji "Razem '89", związanej z obchodami 20-lecia wolności (największe dzienniki ogólnopolskie, ekonomiczne i regionalne, a...

Media, które przyłączyły się do akcji "Razem '89", związanej z obchodami 20-lecia wolności (największe dzienniki ogólnopolskie, ekonomiczne i regionalne, a także główne polskie portale i serwisy internetowe), zmieniły dziś logotypy na pisane solidarycą - kultową czcionką Solidarności. Akcja jest elementem zainicjowanej przez koalicję organizacji pozarządowych kampanii społecznej.

- Wyraziłem zgodę na użycie czcionki utrzymanej w stylistyce solidarycy w kampanii społecznej organizowanej przez Inicjatywę Razem '89, by przypomnieć to ogromne pospolite ruszenie do urn pod znakiem Solidarności 20 lat temu, które doprowadziło do właściwego wyboru i w konsekwencji historycznego przełomu politycznego. By przypomnieć skłóconym dziś często Polakom, także politykom i związkowcom, wagę solidarności we wszystkich ważnych sprawach, przypomnieć im, jaki potencjał daje działanie razem - mówi Jerzy Janiszewski, twórca znaku Solidarności.

W ramach koalicji Razem '89 za koncept akcji zmiany logotypów odpowiada agencja reklamowa DDB (team kreatywny: Józef Dutkiewicz i Mariusz Pitura) i Fundacja Projekt: Polska, za realizację - DDB, Tribal DDB oraz Value Media. Działania PR koordynuje agencja Rc2. Kampania prowadzona jest także m.in. w telewizji i na plakatach reklamowych. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,