M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Teva i Pliva integrują działy marketingu

Serwis Dzienny | 5 czerwca 2009, 06:45

Jerzy Ziemlicki stanął na czele połączonych działów marketingu OTC Tevy i Plivy Kraków. Przypomnimy, że ta ostatnia wskutek przejęcia stała...

Jerzy Ziemlicki stanął na czele połączonych działów marketingu OTC Tevy i Plivy Kraków. Przypomnimy, że ta ostatnia wskutek przejęcia stała się częścią grupy Teva. Ziemlicki pracował wcześniej jako dyrektor marketingu OTC w Plivie, czyli u większego z połączonych reklamodawców. Szefowa marketingu Tevy Beata Brudzyńska, nie pracuje już w połączonych strukturach marketingowych.

Po fuzji zmiany zaszły nie tylko na poziomie kadr, lecz także partnerów reklamowych firm. Jak mówi Jerzy Ziemlicki, od połowy roku obsługę mediową połączonych budżetów mediowych przejmie Starlink, czyli dotychczasowy dom mediowy Plivy (dla Tevy pracował U2 Media). Pod koniec roku zostanie rozpisany przetarg na media.

- Z agencjami kreatywnymi pracujemy na zasadach projektowych i ten system zostanie utrzymany - mówi dyr. marketingu OTC grupy. Trwa właśnie wewnętrzny przegląd wszystkich brandów OTC Plivy i Tevy, który zadecyduje o ewentualnych zmianach w ich strategiach komunikacji. - Po zakończeniu procesu niewykluczone są przeglądy ofert dla agencji reklamowych - zapowiada Jerzy Ziemlicki.

W portfolio OTC grupy do najintensywniej promowanych marek należą Flegamina, Hepatil, Aviomarin, Vibovit, Aescin i Prostalong. Wartość budżetu marketingowego przeznaczonego w tym roku na ich wsparcie nie została ujawniona. Jak mówi Jerzy Ziemlicki, budżet odpowiada założonym planom sprzedażowym, a dotychczasowe wyniki sprzedaży są bardzo satysfakcjonujące.

Pliva wydała na media w ub.r. ponad 26 mln zł, a Teva 11 mln zł (dane cennikowe Expert Monitora).

(JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,