Zagranica

Projektanci sponsorują film Bessona o ochronie środowiska

Gucci, Stella McCartney, La Redoute i Puma współfinansowali film Luca Bessona i fotografa Yanna Arthus-Bertranda, który jest już dostępny w...

Gucci, Stella McCartney, La Redoute i Puma współfinansowali film Luca Bessona i fotografa Yanna Arthus-Bertranda, który jest już dostępny w YouTube. Film nazywa się “Home” i trwa 90 minut. Można go będzie oglądać w Europie przez kolejnych 10 dni. Dodatkowo można obejrzeć materiały z planu zdjęciowego. Współproducentami są EuropaCorp i Elzevir Films.

“Home” ma za zadanie zwiększyć świadomość aktualnego stanu planety Ziemia, pokazując krajobrazy z lotu ptaka.

Równocześnie z YouTube film ukaże się w 180 krajach w kinach, w 80 stacjach TV na świecie, będzie także wyświetlany w miejscach publicznych, jak Times Square w Nowym Jorku, Champs de Mars w Paryżu czy Trafalgar Square w Londynie. Google Maps wskażą rzeczywiste lokalizacje z filmu i zaoferują materiały edukacyjne.

(“BrandRepublic”)